屋檐下,与铭同在!

Need U Around - Juicy M

小豆之家:

If for a moment, I lose my mind
如果有那么一瞬间,我失去了理智
From getting older
意识到会变老
We're getting older
我们会衰老
If I have fallen to my decline
如果我逐渐开始衰老
Just shine a light on
请为我点亮闪耀的光芒
Shine a light on
点亮闪耀的光芒

I need you around
我需要你陪伴在我身边
Around, round
陪伴在我左右
I need you around
我需要你陪伴在我身边
Around, round
陪伴在我左右

Need you
需要你
You around
在我身边
Need you
需要你
I need you around
我需要你陪伴在我身边
Need you
需要你
You around
在我身边
Need you
需要你

If all your shadows should disappear
假若你所有的影子注定消散
From getting colder
从冰冷中解脱
We're getting colder
我们愈发感到寒冷入骨
If love was something that you have feared
如果爱是你所畏惧的事情
Well fear no longer
请不要再畏惧
Fear no longer
不再畏惧

I need you around
我需要你陪伴在我身边
Around, round
陪伴在我左右
I need you around
我需要你陪伴在我身边
Around, round
陪伴在我左右

I need you around
我需要你陪伴在我身边
Need you
需要你
You around
在我身边
Need you
需要你
I need you around
我需要你陪伴在我身边
Need you
需要你
You around
在我身边
Need you
需要你

I need you around
我需要你陪伴在我身边
Need you
需要你
You around
在我身边
Need you
需要你
I need you around
我需要你陪伴在我身边
Need you
需要你
You around
在我身边
Need you
需要你

I need you around
我需要你陪伴在我身边
Around, round
陪伴在我左右
I need you around
我需要你陪伴在我身边
Around, round
陪伴在我左右

小豆之家敬上!

评论
热度(30)

© Mr*GT | Powered by LOFTER