屋檐下,与铭同在!

I Just Want You - Matt DiMona

小豆之家:

Girl,I can see you from across the room, yea
女孩,我可以看到你的房间,yea!
You're wearing that black dress
你正穿着黑色裙子
And I think I'm falling in love with you, whoa
我想我已经爱上你了,whoa!
I never thought I'd feel this way again
我从没有想过我会再有这种感觉
But somehow you've got yourself under my skin
但是不知怎么你已经自己靠近我
Watching you dance I'm tryna take it all in
看你跳舞时我会全神贯注

But I can't stay cool
但是我不能保持冷静
I don't even know if you know my name
我甚至不知道你是否知道我的名字
I don't even know if you feel the same
我甚至不知道你是否和我的感觉一样
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
And I'm hoping that you want me too, yea
我希望你也想要我,yea!
You're wearing that dark lipstick
你涂着黑色的口红
Girl I think I'm stuck on you, whoa
女孩我想我已经被你迷住,whoa!
I never thought I'd feel this way again
我从没有想过我会再有这种感觉
But somehow you've got yourself under my skin
但是不知怎么你已经自己靠近我
Watching you dance I'm tryna take it all in
看你跳舞时我会全神贯注
But I can't stay cool
但是我不能保持冷静
I don't even know if you know my name
我甚至不知道你是否知道我的名字
I don't even know if you feel the same
我甚至不知道你是否和我的感觉一样
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I just want you
我只想要你
I don't even know if you know my name
我甚至不知道你是否知道我的名字
I don't even know if you feel the same
我甚至不知道你是否有和我一样的感觉
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!
I just want you
我只想要你!

小豆之家敬上!

评论
热度(21)

© Mr*GT | Powered by LOFTER