屋檐下,与铭同在!

That Place in Your Heart - Ronan Hardiman

ღ Anima ღ:

【荣辱皆忘,尽成因果。】

《That place in your heart》——内心深处

That place in your heart 内心深处

Walk with me与我同行

break some bread here with me 接受我的款待(和我分享这些食物) 

Enemy 敌人

Why can’t you live with me? 为什么你不能和我和平共处, 

Who are you? 你是谁,

what did that place in your heart 在你内心深处

Walk with me与我同行

break some bread here with me接受我的款待(和我分享这些食物) 

Enemy 敌人

Why can’t you live with me? 为什么你和我不能和平共处, 

Who are you? 你是谁,

What did I do to you? 我曾对你做了什么吗?

Wish I knew 但愿我知道

Why can’t I live with you? 为什么我不能和你和平共处, 

We are all born the same 我们生来无异

Then we separate 然而我们却要各分东西 

Then the world falls apart世界变得支离破碎 

and blame turns to hate 埋怨变为仇恨

We can not contemplate 我们无法判断

how far apart we are 我们之间的距离有多远 

There is always a way 总是有一条路

to that place in your heart. 能通向你内心深处 

Hated one 对憎恨的人

Just put down your gun 只要放下你的枪

done is done 过去的已经过去了

Why can’t we live as one? 为什么我们不能像一家人一样相处,

feel no shame 没有尴尬

The air we breath is the same我们呼吸同样的空气

 heal the pain 结束痛苦吧

Why do we live in vain? 为什么我们要空虚地生活

We are all born the same我们生来无异

 Then we seperate 然而却要各分东西

Then the world falls apart世界变得支离破碎

 and blame turns to hate 埋怨变为仇恨

We can not contemplate 我们无法判断

how far apart we are 我们之间的距离有多远 

There is always a way 总是有一条路

to that place in your heart 能通向你内心深处

 do to you? 我曾对你做了什么吗,

Wish I knew 但愿我知道

Why can’t I live with you? 为什么我和你不能和平共处

We are all born the same我们生来无异 

Then we separate 然而却要各分东西

Then the world falls apart世界变得支离破碎

 and blame turns to hate 埋怨变为仇恨

we can not contemplate 我们无法判断

how far apart we are 我们之间的距离有多远 

There is always a way 总是有一条路

to that place in your heart. 能通向你内心深处 Hated one 互相仇恨的人

Just put down your gun 只要放下你的枪

done is done 过去的已经过去了

Why can’t we live as one? 为什么我们不能像一家人一样相处,

feel no shame 没有尴尬

The air we breath is the same我们呼吸同样的空气

heal the pain 结束痛苦吧

Why do we live in vain? 为什么我们要空虚地生活

We are all born the same 我们生来无异 

Then we seperate 然而却要各分东西

Then the world falls apart世界变得支离破碎

 and blame turns to hate 埋怨变为仇恨

We can not contemplate 我们无法判断

how far apart we are 我们之间的距离有多远 

There is always a way 总是有一条路

to that place in your heart 能通向你内心深处


评论
热度(40)

© Mr*GT | Powered by LOFTER