屋檐下,与铭同在!

Let the Right One In - Isaac Sakima

小豆之家:

Let the right one in
生人勿近
Cutting under my skin
在我的皮肤下切割
And let it save me
让我生存下去
Take me on a safety
转危为安
Let the right one in
生人勿近
Cutting under my skin
在我的肌肤下肆虐

And let it save me
让我化险为夷
Take me on a safety
死里逃生
Let the right one in
血色入侵
Where there's bone, there's skin
如骨肉相连一般
I invited you get in
我邀请你快进来
And I polish my lips and your sweet sickest greeting
我润色嘴唇和你那甜蜜而又令人腻烦的祝愿
Now word you've ever said
你所说过的每一句话
Pages you've ever written
你曾写下的一笔一字
I said such a sweet poison bones, yeah
我说那美好而又邪恶的骨头
That's right as you're sure
正如你所想是正确的
Great as the ?
十分美妙?
Lost, we got in and I
迷失地,我们还是抵达了目的地
Dress every play night
每个派对夜晚我装扮华丽
Grown like a loving
发展每一份热爱
Grown every wound
愈合每一个伤口
Here on every last day on tour
在这一趟旅途的最后一天
Chorus
(重复前奏部分)
I'll be back, grown away
我会归来,变得更加强大
Tell apart my bag full of our basic savories
向你诉说我那独具风味的成长之路
For you, I would do all of these
为了你,我愿赴汤蹈火,无所畏惧
I can, I can...
我能行,我一定能胜
Chorus
(重复前奏部分)
I'll be back, grown away
我会实现王者归来,以不可阻挡之势
Tell you a book my mystery as manifolds
向你诉说我那多姿多彩的逆袭之路
For you, for you you you you...
为你,为你,为了你
Let the right one in
让那正确的人进来吧

小豆之家敬上!

评论(1)
热度(7)

© Mr*GT | Powered by LOFTER